miércoles, 19 de febrero de 2014

Activitat 1


La primera activitat proposada al iniciar la classe de socioemocional va ser, com és obvi, fer una petitta presentació però no una presentació com tantes altres que hem fet dient frases com :"El meu nom és Rocío, tinc 19 any i estic cursant segon de Grau d'Educació Infantil per vocació absoluta." sino que hem parlat de les emocions que ens despertava iniciar aquesta nova assignatura i això és una mica el que vull plasmar en aquesta entrada.

Començar l'assignatura de Desenvolupament i Educació Socioemocional en la Primera Infància em genera, principalment, intriga i expectància per veure si el contingut de l'assignatura és tan interessant com deixa veure el seu nom i per saber com treballarem la vessant emocional ja que en la meva vida com a estudiant mai amb treballat amb mi aquesta vessant d'una forma directa, tot i que considero que és un aspecte fonamental a l'hora d'educar. I em genera curiositat el fet d'aprendre a treballar les emocions, incloses les meves, ja que trob que pot ser una experiència molt interessant.

Després vàrem situar les nostres emocions en una taula que diferenciava emocions positives, negatives i ambigües. Jo, com es pot veure a continuació, he col·locat la meva emoció en la columna de  les emocions ambigües pel fet que pot ser que el resultat sigui possitiu i realment em sembli tant interessant el seu contingut com el seu nom i aprengui com treballar aquest àmbit o tot el contrari.  Que inicï aquesta assignatura amb una emoció ambigüa no és dolent ja que serà més fàcil de reconduir que no si la meva emoció fos totalment negativa.





Enllaç de la foto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario